Recenze: Sluchátka SONY WH-CH700N5 min čtení

Bezdrátová sluchátka Sony, u kterých vás zvuky okolí zaručeně rušit nebudou.

Zvuk

Barevný s širokým rozsahem. Skvělé na poslech všech žánrů. Výšky nejsou řezavé, po delší době se pořád příjemně poslouchá. Hlasitost má velký rozsah, maximální hlasitost je pro uši smrtelná, využijete ji jen, pokud chcete mít ze sluchátek repráky. Při velmi nízké hlasitosti je vše stále srozumitelné a vyvážené. Těžko to popsat, podle mě odpovídá ceně. Aktuálně letí značka Marshall, takže jsem si ze zvědavosti tuto značku poslechla v obchodě, v podobné cenové kategorii. Sony vítězí, Marshally měly řezavý a příliš agresivní zvuk. Upřímně nevím co stojí za aktuálním úspěchem Marshallů. V obchodech jsem zkoušela sluchátka v různých cenových kategoriích, to už jsem psala v recenzi předchozích sluchátek. Sony WH-CH700N se neztratí ani mezi dražšími konkurenty.

Konstrukce

Pohodlné a pěkné na pohled. Náušníky jsou dostatečně velké a jsou pohodlné. Stejně tak oblouk, netlačí. Design není výstřední, aby se lidi v autobuse otáčeli, co za hrůzu máte na uších. Naopak vypadá dost dobře a elegantně. Výška oblouku je nastavitelná, ale minimální nastavení je pro menší hlavu stále trochu velké. Má hlava je dá se říct průměrná, možná trochu menší. Sluchátka mi sedí, ale kdyby tam byla možnost ještě o jeden zub oblouk zmenšit, využila bych ji. U sluchátek, které jsou primárně určeny k poslechu z mobilu, bych určitě uvítala možnost si je složit. Bohužel toto sluchátka nenabízí, můžeme jen o 90° otočit náušníky. Sluchátka tak zaberou zbytečně mnoho místa a do malé taštičky si je neschováte, jedině je nosit na krku. Je to alespoň cena za kvalitní konstrukci? Nevím. Oblouk je uvnitř kovový, tedy minimálně ta část, kde se nastavuje výška oblouku, pak už je to schované plastem a koženou výstelkou, rozebírat je nebudu. Úchyty mezi obloukem a náušníky jsou plastové, plast ale působí pevně. Prodávají se v černé, šedé a modré barvě.

Noise-Cancelling

U těchto sluchátek je opravdu na skvělé úrovni. Pro ty co neví, Noise cancelling (dále už jen NC) je virtuální odhlučnění okolí. Sluchátka mívají většinou jen odhlučnění konstrukcí, tyto taky. Ale Noise cancelling je dost dobrý bonus, dokáže totiž zvuk okolí znegovat. Když vedle vás hučí ventilátor a zapnete si ve sluchátkách NC, ten zvuk zcela zmizí (pokud je hodně silný, tak se aspoň výrazně ztlumí). Je to zvláštní pocit, slyšíte hukot ventilátoru, za oknem štěbetá pták a po zmáčknutí tlačítka NC to zmizí a už nic vás při poslechu hudby neruší. Pokud je však v místnosti ticho, NC musíte vypnout, protože se to ticho snaží znegovat a vytvoří to silně nepříjemný pocit tlaku na uši. K čemu ale používat NC v tichu, že jo.

Mikrofon

Mají, integrovaný. Ty většinou mívají mizernou kvalitu, to u těchto sluchátek neplatí. Tento mikrofon totiž stačí jak na telefonování, tak na pokec s kamarády na Skypu. Zníte čistě, zcela bez šumu. Přidávám video z youtube, kde pán mikrofon testuje, lepší než 1000 slov.

Ovládání sluchátek

Na levém náušníku jsou dvě tlačítka: NC a zapínání sluchátek. Dále 2 možnosti připojení konektoru: micro usb a jack. Na pravém je ovládání hlasitosti a joystick pro posunování skladeb, stop/play a příjem hovoru.

Výdrž

Výrobce uvádí 35h, já je na jedno nabití každodenně používám už čtrnáctý den (samozřejmě ne v kuse), super 🙂

Na hraní her? Radši ne

U stříleček zpozorujete, že bluetooth sluchátka na hraní her opravdu nejsou. Vystřelíte a samotný výstřel uslyšíte až po chvíli. Zpoždění ale není tak hrozné, u jiných her bez střílení, si ničeho nevšimnete a u filmů žádné zpoždění neuslyšíte. To je jen taková poznámka, pokud by nad koupí bluetooth sluchátek obecně, uvažoval nějaký hráč. Já hráč jsem, na hraní jsem používala klasický herní headset HyperX Cloud I, ale při všech jiných činnostech jsem na hlavě měla Sony, protože jsou prostě lepší, ve všem. A bezdrátovost je fakt skvělá. Pokud musím odejít od hry, tak si sluchátka přehodím a z vedlejšího pokoje pak pořád slyším o čem se spoluhráči baví. Stejně tak už nemám problém vstát od pc, protože mě k němu nepoutají žádné kabely. Možná by hráči mohli pouvažovat nad dvěmi sluchátky – jedny na hraní a druhé bezdrátové na vše ostatní. Netušila jsem jak moc je bezdrát fajn, dokud jsem jej neměla.

Jak bude reklama vypadat?

Zobrazit formulář pro nákup

Buďte první kdo napíše komentář