Jak propagovat svůj web3 min čtení

Jak propagovat svůj web

Pokud chcete mít web, který budete posouvat dál, je třeba jej propagovat. Většina pamatuje stále Google+, který nebyl tak neužitečný, jak se zdálo. Nyní již neexistuje a blogeři musí svou propagaci přesunout jinam. Existuje několik způsobů, jak propagovat vaše stránky. Některé tipy jsou poměrně úspěšné, pokud víte, jak na ně.

Sociální sítě

Sociální sítě jsou nejdůležitějším prvkem, který ovlivňuje vás, ale ovlivňuje také ostatní. Vy je můžete také ovlivňovat pozitivním způsobem. Stačí k tomu právě blog. Na Instagramu můžete například vytvářet příspěvky s fotkou, která bude souviset s konkrétním článkem a na ten pak odkázat. Fotografie jsou v posledních letech velmi atraktivní a dokáží přitáhnout pozornost. Nezapomeňte také dodatečný text, který velmi stručně naznačí obsah a navnadí čtenáře na článek. Důležitým aspektem jsou také hashtagy. Zapomeňte na „likeforlike“ a „followforfollow“, ty byly aktuální v roce 2014, dnes je třeba nad hashtagy trochu přemýšlet.

Dalším významným zdrojem je Facebook, který obsahuje skupiny blogerů, některé se dokonce zaměřují na určitý typ článků. Můžete tak sdílet své články, komentovat jiné, vytvářet témata týkající se různých problémů a podobně. Aktivita v těchto skupinách zvýší zájem o vaši osobu. Každý si vaše jméno bude pamatovat a ve chvíli, kdy sdílíte vy sami nějaký odkaz, pravděpodobně na něj ostatní zamíří. Vytvářet své vlastní stránky na Facebooku či Instagramu může být také přínosné pro váš web. Jen je třeba jej neustále aktualizovat a zapojovat sledující do debat.

I placená propagace vám vynese čtenáře, ať už ty dlouhodobé, tak i jednorázové. Zaplatíte si pouze pár korun a reklama se zobrazí stovkám a tisícům lidí. Mnoho lidem se stává, že vybírají špatné okruhy a propagace jim následně nevynese téměř nic. Musíte si v nastavení trochu pohrát a zamyslet se nad tím, pro koho je propagace určena. Vyberte atraktivní fotografii a máte z poloviny vyhráno.

Aktivita

Být aktivní obecně je velmi důležité. Správná propagace je i u cizích blogů. Komentujte, diskutujte a navštěvujte stránky ostatních, které vás baví a mají stejné zaměření. Při dodržování netikety si můžete vytvořit pozitivní reklamu. V opačném případě vám u blogu negativní reklama stejně  nic nevynese.

Netiketa – je souhrn všeobecných pravidel slušného chování uživatelů na internetu. Slovo netiquette je spojením dvou anglických slov net (česky síť, používaná také jako zkratka pro internet) a slova etiquette (česky etiketa), česká varianta je pak netiketa. Je třeba si uvědomit, že v internetovém světě bychom se měli chovat podobně jako ve světě reálném, tedy jako civilizovaní lidé.

 

Rozhovory a vzájemné články

Poslední možností jsou také rozhovory s ostatními tvůrci, kteří vás následně budou sdílet, nebo například vzájemné články, které si poté vložíte na stránku a odkážete i na ten svůj. V takovém případě musíte vybírat blog se stejným zaměřením, jelikož jediný článek o odkloněném tématu by vám dlouhodobé čtenáře nepřinesl.


ZDROJE: definice netiky, wikipedia

Jak bude reklama vypadat?

Reklama zde napořád jen za 149 Kč?

Zobrazit formulář pro nákup

Buďte první kdo napíše komentář

Přidej komentář.

Vaš e-mail nebude zveřejněn.


*


Privacy Policy Settings